Seneste nyt

10. juli 2016 15:07 , af Ken Brandenburg

Kære medlemmer
Her kommer seneste opdateringer op til sommerferien

Klubturnering
Vi havde i år valgt at lægge klubturneringen i foråret. Deltager-antallet var ikke meget anderledes end sidste år, så bestyrelsen vil evaluere på form og oplevelse samt hvad der måtte komme af input.
Resultaterne af de enkelte rækker kan ses i vedlagte.

SøndagsMix
Forsætter hen over sommeren og frem til udgangen af september. Afslutningsarrangement informeres der om efter sommerferien

DGI - træning og valgturnering
Vi arbejder sammen med DGI om at afvikle en søndag hvor der både vil blive tilbudt træning og mulighed for at deltage i en turnering. Foreløbig er søndag d.21. august reserveret.
Mere herom når vi har informationer fra DGI

Billedgalleri
Langt om længe er det lykkedes mig at få opdateret galleriet - med 2½ års forsinkelse. Så nu kan I også se billeder fra 2014, 2015 og 2016. Hvis I ligger inde med billeder I gerne vil dele md resten af klubbemn, så tag fat i mig, så vi kan få dem lagt på hjemmesiden.

God sommer og husk at passe rigtig godt på vores allesammens anlæg

Pbv

Ken Brandenburg