Minitennis flyttes

11. november 2023 13:04 , af Sara Skovbo Østergård
Kære alle.
Minitennis er denne sæson flyttet til Skovparkhallen. Det foregår om søndagen kl. 10-12 med start i morgen, søndag den 12 november.
Der er lukket følgende søndage:

2023: d. 3/12, d. 10/12, d. 24/12, d. 31/12.
2024: d. 7/1, d. 4/2, d. 18/2, d. 3/3, d. 10/3, d. 31/3, d. 7/4.

Minitennis er for alle medlemmer af Nyborg Tennis- og Padelklub, og der stilles ikke krav til, at du skal være tilmeldt indendørstennis. Prisen er kr. 30,- pr. gang – eller kr. 300,- for hele sæsonen. Der betales ved fremmøde. Har du aldrig spillet med før, er det også muligt at komme og prøve gratis en gang. Det vigtigste er at du medbringer din tennisketcher og godt humør.

Hvad er mini-/skumtennis?
Skumtennis er det samme, som det, nogle vil kalde for minitennis. Det spilles på badmintonbaner, og det foregår med almindelige tennisketsjere og skumbolde. Nogen vil måske mene, at skumtennis er for børn, og er alt for let og kedeligt, men intet kunne være mere forkert.

Den helt store fordel ved minitennis er, at det er en rigtig god måde at øve sine slag på. Man kan slå hårdt, uden at bolden flyver langt væk, som den ville gøre i grustennis, hvis man rammer den forkert. og minitennis er en taknemmelig måde at øve grundslag på. Samtidig får man bevæget sig godt rundt på banen, fordi spillet går hurtigere end man lige regner med. Og så er det bare rigtigt sjovt. Alle der har lyst kan komme og være med.

Evt. spørgsmål til Bent Jessen.
Vi ses :)