Klubturnering 2017

2. juli 2017 16:30 , af Robert Williamsen

Kære medlem.

(Denne nyhed med vedhæftede filer, læses bedst på en PC)

Spillerudvalget, som står for afviklingen af klubturneringen, har i sidst uge udsendt vedlagte invitation til årets klubturnering. Hvis du – mod formodning – ikke har modtaget invitationen, beklager vi dette. Der er sat tilmeldingslister op i klubhuset, så der er ingen undskyldning længer – men med at sætte det lange ben foran og få skrevet sig op.

Vi håber på rigtig stor deltagelse i år, og for at hjælpe os med det, vil vi gerne at du taler med de du normalt spiller med og udfordrer hinanden. Specielt double-rækkerne har vi store forventninger til i år – så ’ring en ven’ og tilmeld jer.

Hvis der er noget der giver anledning til spørgsmål, er du velkommen til at spørge en af medlemmene i spillerudvalget – vi er her for dig!

Med sommerhilsen fra

Spillerudvalget

(som består af Mark, John, Per og Robert)