Klubturnering - spilleplan

20. august 2017 22:12 , af Robert Williamsen

Kære VIP-deltager.

Spilleplanen er nu færdig, og ligger vedlagt i to versioner (som også senest tirsdag vil blive at finde i klubhuset - sammen med de traditionelle lister). Den ene er sorteret efter rækker, og den anden efter spilledato. Spillerudvalget har gjort sit bedste for at imødekomme de ønsker I har haft i forhold til hvornår hver enkelt kan og ikke kan spille, og mener vi er lykkes ret godt. Af erfaring, kan jeg dog sige, at jeg endnu ikke er lykkes uden fejl - så det har vi sikkert heller ikke denne gang. Spillerudvalget har også gjort sit bedste for at sørge for at ingen spiller skulle komme til at stå på to baner til samme tid. Også her fortæller min erfaring mig, at vi endnu ikke er lykkes, så det har vi sikker heller ikke denne gang. Men vi vil gøre alt vi kan for at rette op på de fejl der er opstået. Alle finalekampe er markeret med orange og rød tekst. V betyder Vinder og T betyder Taber. I herre double turneringsrækken er spillerne delt op i to puljer. I herre double A-rækken var der kun to tilmeldte, som således mødes direkte i en finale. I mix double B-rækken og dame single A-rækken, var der kun tre tilmeldte, som således mødes alle indbyrdes - finalen spilles med de to bedste. De øvrige rækker spilles traditionelt. Der var en/ingen tilmeldte i herre double B, damer double A, double damer B, herre single B, dame single B.

VIGTIG! Når du opdager en fejl, eller en kamp af andre årsager skal flyttes, skal ny spillerdato og tid meddeles spillerudvalget med det samme. Der må således ikke afvikles kampe uden spillerudvalgets godkendelse. Det vil dog hjælpe os utrolig meget, hvis du aftaler med din modstander ny dato og tid, INDEN I kontakter spillerudvalget. På forhånd tak for det.

Første kamp spilles tirsdag 22. august, og sidste kamp fredag 1. september (før finalerne). I programmet står, at kampene spilles hhv. kl. 17:00 og 18:30. Her skal I være opmærksomme på at tidspunktet for den sene kamp (18:30) er tidligste tidspunkt. I skal således møde op og være klare til at starte kl. 18:30, men være forberedt på at skulle vente til den tidlige kamp er færdigspillet. Der er beregnet fem (5!) minutter til opvarmning. Umiddelbart efter kampslut, bedes I henvende jer til spillerudvalgets repræsentant, og meddele denne kampens resultat.

Alle finaler spilles 2. september - spilleplan for finaledagen lægges fredag 1. september. Her vil der blive taget hensyn til de spillere der spiller flere kampe.

Til sidst vil jeg sige, at jeg af erfaring ved, at der altid er noget jeg glemmer at meddele - jeg har ingen grund til at tro at det forholder sig anderledes i år. Det beklager jeg derfor allerede!

Held og lykke - hvis I mener det hjælper - vær søde ved hinanden og døm fair. God turnering!

Med venlig hilsen Mark, John, Per og Robert